28 آبان 1397
En | 
از سوی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صورت گرفت؛

بازدید سرزده از تحولات راهداری وحمل ونقل هرمزگان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 تير 1397 |   بازدید: 196 |  print
اخبار
رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سفر سرزده و بدون اطلاع قبلی به استان هرمزگان جهت رسیدگی به مطالبات رانندگان و رصد وضعیت آخرین اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان از پایانه بار و شهرك حمل‌ونقلی استان بازدید کرد و در جمع رانندگان به گفتگو مستقیم با آن‌ها پرداخت.
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به همراه عضو هیئت عامل این سازمان در سفر سرزده و بدون اطلاع قبلی به استان هرمزگان جهت رسیدگی به مطالبات رانندگان و رصد وضعیت آخرین اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان از پایانه بار و شهرك حمل‌ونقلی استان بازدید و در جمع رانندگان به گفتگو مستقیم با آن‌ها پرداخت.
عبدالهاشم حسن‌نیا در جریان این سفر برای ارزیابی آخرین وضعیت اقدامات و امور مربوط به خواسته‌های به حق رانندگان به همراه مهران قربانی عضو هیات عامل و داریوش باقرجوان مدیركل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان از پایانه بار بندرعباس و شهرك حمل‌ونقلی بازدید و ضمن گفتگو در زمینه مسائل شغلی و كاری رانندگان به سؤالات مختلف آن‌ها پاسخ داد.
حسن‌نیا ضمن گفتگوی صمیمی یا تعداد كثیری از رانندگان، از نحوه ارائه خدمات رانندگان با حضور در محل خوابگاه‌ها محل سالن اعلام بار و محل استقرار ناوگان و ... و تمامی فرآیندهایی كه رانندگان از لحظه ورودی به پایانه بار و یا شهرك حمل‌ونقلی بندرعباس طی می‌كنند بازدید كرده و از نزدیك در جریان مشكلات و خواسته‌های آنان قرار گرفت و دستور لازم برای اتخاذ تمهیدات و ایجاد تسهیلات بیشتر برای رضایتمندی رانندگان را صادر كرد.
در جریان این بازدید، رانندگان نیز ضمن قدردانی از حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای كه برای اولین بار یك مقام ارشد سازمان به‌صورت سرزده و بی‌واسطه در جمع آن‌ها حضور پیدا می‌كند، خواستار تداوم حضور مسئولان ارشد سازمان برای آگاهی و رصد میدانی مشكلات آنان شدند و ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همكاری در روند رسیدگی به مشكلات رانندگان، این بازدید را نقطه عطف و نشان عزم راسخ متولیان امر برای این منظور دانست.
حسن نیا بر رسیدگی مؤثر به مطالبات رانندگان و پاسخگویی سریع به مشكلات و رفع مسائل آن‌ها تأکید کرد و افزود: تمام مدیران كل در استان‌ها باید به‌طور جد پیگیر مطالبات به حق رانندگان به‌عنوان یكی از اركان اصلی بخش حمل‌ونقل جاده‌ای باشند.
طراحی سایت